Benim Kadın Doğum doktorum bahçelievler medipol de şuan 22 haftalığım haftaya kontrolüm var aynı zamanda da serklajlıyım serklajımıda kadın doğum doktorum yaptı göstermek için kontrole gideceğim ona da bi danışayım nasıl yapacağımı, aynı zamanda bebeğimin birinde kalp sorunu olduğu için Çapa yıp fakültesine perinatolojiye gidiyorum orda da hocalar ücretli olarak detaylı ultrason ile bakıyorlarmış kafam çok karışık :)