Kızlar 10+5 günlük hamileyim bardaktan boşalırcasına kanamam oluyor yaklaşık 1 saattir de devam ediyor hastaneden az önce geldim ultrason ile baktılar bebeğin durumu iyi ve kalp atışları güzel dendi ama kanamam için birsey diyemedi bana Protestan ve düşük önleyici iğne yazdı kullanmaya başladım ama kanamam hala devam ediyor aynı durum başına gelen varmı yardımcı olursanız sevinirim yada kanamam ne zaman kesilir bir bilgisi olan var mı acaba