Ayyseegnss Yeni adet görüp sonradan hamile olan var mı biraz tuhaf bir soru ama ☺️ben adet bitimi beta hcg 0 çıktı fakat bel kasik ağrım var mide bulantım oluyor 🤷♀️
E_Duha Ayyseegnss mide bulantısı hemen olmaz kasık ağrısını bilemiyorum beta 0 sa demek ki gebelik yoktur çünkü en iyi kanda çıkar
Zseda Ayyseegnss ben adet bitince hamile kalmışım ama bunu 1 ay sonra adet günüm gecikince öğrendim. Yani öyle hemen midem bulandı,kasigim ağrıyor hamile miyim acaba demek sizi çok yıpratır. Hayırlısı olsun beklemeniz lazim