FundaYaren aynen bende randevulu gittiğim halde 3 saat bekledim öğlen arasına girdiler sonraya kaldım o yüzden 3 saat! Sonra kadın doğum dr u Fatma sarı kendisini de hiç tavsiye etmem yüzüme bile bakmadan muayene edip anlamadığım terimleri asistanına yazdırdı sorularıma cevap vermedi bile detaylı zamanın gelmiş diye kağıt yazdı yan tarafa geç dedi geçtim direk 2 ay full doluyuz o zaman da senin zamanın geçmiş oluyor yapılmıyor dedi. Dedim napabilirim peki randevu açılmaz mı hiç beklesem “Umuttepe ye veya özele gidin” dediler açık açık . Ayrıca Umuttepe’yi aradım randevu için onlar da biz çok yoğunluk olduğu için sadece riskli gebeliklere yapıyoruz şuan o da ücretli dediler ben sorduğumda 1150 gibi bir rakamdı ama riskli olmadığım için gidemedim zaten.. kısacası illallah ettim günüm geçmesin diye özele gittim uğraşıp strese girdiğime de değmezmiş eşleri de almıyolarmış devletlerde , özelde eşimde girdi