İkiz kızlarım olacak Allah nasip ederse
Alya ve Liya koymayı planlıyoruz . Eşlerin zıt fikirde olduğu ve cidden orta yol bulunamadığı durumlarda iki isim koyulabilir, vefat eden bir büyüğün ismi eklenmek istenebilir ama herkesin çift isim vermesine mana veremiyorum ben 🤷🏻♀️ Belki kızım ilerde kızlık soyadını da taşımak isteyecek. Çift isimlilere seslenirken sitrese giriyorum ayrıca, birini desen yok ben diğerini kullanıyorum diyor 😂 Herkesin fikrine saygım var ama bu çok abartıldı bence