Pembesarelle2 Kız , erkek bebek isim önerileriniz nelerdir güzel anneler herkese fikir olsun 🌸 Benim önerdiklerim; Hüma , Doruk İlay , ılgaz Aden , Atlas Parla , Mete
Cerenmira izobellaaa-_- benimde bir kızım var adı mira bitane daha kızım olucak idil ismini çok beğeniyorumm kulağa çok hoş geliyor
deryaa_milena izobellaaa-_- bu yüzden Atlas koymaktan vazgeçtim bu sene erkek çocukların yarısı Atlas 😂
Zseda Bebekayik ben rüyamda kız çocuğu doguruyordum ismi Elisaydi. Şimdi kızım oluyor ama ismini farklı düşünüyorum. Rüyam Bi kafamı kurcalamiyor degil😁 ama Ada olacak gibi ismi
MaviAustos Zseda bende rüyamda doğcak bebeğe ahsen koymam gerektiğini söylüyor doktor, kızım olduğunu öğrendim ve son dk ahsen isminide ekledim 🤭 şimdide çok seviyorum Güneş Ahsen iyiki koymuşum
5959lap Pembesarelle2 kızımıj ismi lena Allah’ın izniyle ikinciye abdurrahman alaz katacam sağlıkla doğsun