meliketwinbaby Merhaba hanımlar, çok zor geçiyor günlerim gece uykum yok gündüz mal gibiyim ağlayasım geliyo sürekli.. sizin nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz 😓
Momofelisa meliketwinbaby bende bazı geceler hiç ağrım sızım mide sorunum olmadığı halde sanki günlerce uyumuşta uykumu almış gibi oluyorum. Dön dön dur yatakta 2 3 ü buluyor. Hemşireye sordum hormonlardan dolayı çok normal dedi. Ama işte uykusuzluk insanda psikoloji bırakmıyor.
meliketwinbaby Momofelisa uyuyamiyorsunuz yani.. Ben delirmek üzereyim sanki ağlayasım geliyo sürekli 😪🤧
Momofelisa meliketwinbaby evet uzun süre uykusuzluk gerçekten delirme hissi yaratıyor hele ki uykuya hassassanız. Ben öyleyim şahsen 🙊 ama gebelikte herkes aynı durumda yalnız değilim diye düşününce rahatlıyorum. Doğal bir süreç geçecek inşallah sizde öyle düşünün 🙏🏻
-hatunmami Bende 35+4 geceleri kramp girior uyku hiç yok ama bebeğim hareket edince bütün acılarımi unutuyorum 😭
meliketwinbaby Momofelisa oylebdiyor ben de zatem burada bir çok kişide ayni şeyi yasiyormus sadece ben de olmuyor ama gece olunca bi değişik oluyorum ateş basmaları vs