Migrenligebe Oglen uyandim, aclik sekerimi olcmedim. Bir ufak muz yedim, sonra kepekli ekmegimle kahvalti yaptim. Seker icerikli hicbir sey tuketmedim kahvaltida (oncesinde yedigim muz disinda) Ama 1 saat sonra sekerim 158 cikti. Sikildim artik bu durumdan zaten tatli yememek icin zor tutuyorum kendimi ama niye boyle oluyor ☹️
Nira Migrenligebe evet maalesef muz şekeri yükseltiyor bende ara öğün olarak tüketiyorum en sevdiğim meyvedir ama sınırlı yemek zorunda kalıyorum😔
BBusraa Muz diyabeti olanlarda yasak olan bir meyve ki siz üzerine bir de kahvaltı yapmışsınız bence yükselmesi normal. Muzu ara öğün olarak tüketip yanına yoğurt yemeli veya süt içmelisiniz şekeri dengeliyormuş bana öyle dedi diyabet hemşiresi. Diğer türlü tek basına önerilmiyor 😫