y___e Bazıları doğum haftası ilerlediği için doktor bakmaz diyor doğru mu şimdiye kadar özele gittin ama devlette doğum olma ihtimali var diye oraya da gideyim dedim bide nst çatı muanesi ne zaman olur
6hilal_akin1 y___e bende devlete gidiyorum doktorum 32.haftada nst’ye aldı.Sanırım çatı muayenesini 37-38.haftada yapacak
y___e 6hilal_akin1 anladım ben daha hiç nst ye girmedim ama bu hafta karnım çok fazla sertleşiyor bir tarafı şişiyor arada hafif afet ağrıları kasık ağrıları oluyor nstye alırlar mı
cakebabe y___e 28 haftalığım geçen hafta sertleşmeyle acile gittim nstye bağladılar sertleştiğini söylersen bağlar muhtemelen