Bacak değil ama alt karın kısmında hissetmiştim bende. Doktoruma söylediğimde magnezyum yazmıştı. O haftalarda pek işe yaramadı açıkçası çünkü aslında rahim büyüyor ama şuan 31 haftadayım ve magnezyumu içince rahatlıyorum. Sizde doktora sorabilirsiniz magnezyumu