myavocado bebeğin gelişimi gayet normaldi, bir anormallik gözükmediği için de yaptırmak istemedim. Anormallik olsaydı yapardım mecbur ama durduk yere kendimi o strese sokmak istemedim. Şekerimizi düzenli takip ediyorum,yeterli olacağını söyledi doktorum. Bebek gelişiminde bir sorun olmadığı sürece tercihi bana bıraktı 😊