Bana bir yakınım önce kendi ihtiyaçlarından başla dedi mantıklı geldi. Süt pompası, lohusa pijama takımı vs. Ben de 21 haftalık hamileyim daha yeni başlıyorum. Bez için aşırı stok yapma bebeğin gelişimine göre numara değişimi oluyor demişti. Kıyafet konusunda da fazla abartma 3 aylık kıyafetler de alabilirsin demişti. Fazlaca karmaşık bir konu ekonomi de malum bir şeyi boşu boşuna almamak da gerekiyor. Neyi kullanırsın ne işine yarar iyi analiz etmek gerekiyor