Devlet hastanesine gittiğimde beta değerime bakılmadı ve 4 haftalık hamile olduğum söylendi ultrasonda kan vermeli miyim diye sorduğumda gerek yok iki hafta sonra tekrar gel dedi uygulamaya göre 6 haftalık gebeyim sizce bi sıkıntı var mı lütfen yaşayan varsa açıklasın kafama çok takılıyor