Sizdenbirii1 8+1 günlük hamileyim doktor batında sıvı birikmesi var gibi 2 hafta sonra tekrar kontrole gideceğim başına gelen oldu mu
Dbxfdg Merhaba bende de aynı sorun var hamileyim ve batında sıvı birikmesi dendi yazalı uzun süre olmuş ama ne oldu acaba sizin merak ettim?
esradilek Dbxfdg merhaba uzun süre olmuş yazalı ama bende de batında sıvı var şuan hamileliğinizi negatif etkiledi mi
Dbxfdg esradilek benim batında sıvı vardı bu arada bebeğin değil, hamileliğimde bir sorun olmadı ama sonra kontrol ettirmedim bilemiyorum tam olarak sebebi nedir sizin neyiniz var tam olarak