Pamiramsi bence bekleyin hemen çıkacak dıye bısey yok adet gününüzün geçmesi daha net sonuç verir, olmadıysa da uzulmeyın emın olun kı sız daha annenızın karnımdayken bebeğinız doğacağı günün saattı sanıyesı bellı ne zaman anne olacağınız da siz daha annenızın karnındayken bellıydı bu bu hıc bır sekılde degısmıyor ne yaparsak yapalım olsun dıye zamanı gelmeden olmaz ne kadar olmasın dıye önlem alırsak da zamanı geldiyse o olacak kaderımızı yaşıyoruz bır dk sonra atacağımız adım bıle bellıyken nasıbınız henüz daha gelmedıgı için yıpratmayın kendını. Allah zamanı vaktı geldiğinde hayırlı saglıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin unutmayın kı geç olan hersey daha güzeldir ve sorunsuz ılerler❤️