Bugün şeker yükleme testi yaptırdım arkadaşlar bilmeyenler için yazayım aç karna gidiyorsunuz önce kan alınıyor sonra elma aromalı gazlı içecek içiyorsunuz 5dk içinde bitirmem söylendi gazoz gibi ama daha şekerli sonra 1 er saat arayla 2 kan tahlili daha yapılıyor benim başım döndü ve midem bulandı nedense bir önceki günden uykusuzdum onunda etkisi olabilir belki bu şekilde yani içecekten korkuyorsanız bence korkulacak bir şey yok normalde çikolata tatlı yiyenler korkmasın içtikten sonra da bebek aşırı hareketlendi :)