Haticeburak06 Kızlar 37+6yım sağ kasığımda bıçak saplanır gibi ağrı var kramp giriyor yürürken fln Doğum habercisimi🥹 dün akşamdan beri oluyor
eceyc314 Haticeburak06 36+2 yim benim gebeliğin başında beri ara ara oluyordu ama son bir haftadır aşırı arttı. Ayağa kalmaz yürüyemez oldum🥲 salı doktordaydım bebeğin baskısı dedi kafasını oraya dayamıştır falan dedi🤷🏻♀️ Beni ki böyle içini oyuyorlar gibi bir acı kramp karışık
eceyc314 Haticeburak06 ben günde 2 tane magnezyum kullanmama rağmen banamısın demiyor. Eski sezaryen dikişimin orası birde hayırlısıyla en azından bir hafta daha beklesin diye dua ediyorum bende😅
Aysegul166 Haticeburak06 inşallah öyledir😂 magnezyum kullanıyomusun bu krampların sebebi genel olrak mag eksikliğiymiş
YeniGelinMeselesi Haticeburak06 kız bi doğuraydın rahatlıycaktın anam ya 😂😂 bir fikrim yok doğum habercisi mi ama bir şey sormak istiyorum açıklığın vardı diye hatırlıyorum kaçıncı haftada açıklıık ölçtü doktorun baktı yani bi şikayetin falan varmydı öncesinde ☺️
Haticeburak06 YeniGelinMeselesi baya sancım çıktı canım nstde o yüzdn baktı 36 haftalıktım 1 parmak açıklık vardı gala geziyom öyle😀
YeniGelinMeselesi Haticeburak06 he sancılar çıkınca tabii:) Hayırlısı olsun ya vakti var demekki daha zaten 37 haftadasın 41 +larda doğuranlar var 😌
Lenay223 Haticeburak06 bir doğursaydın sağlıkla kendim doğurmuş gibi rahatlicam sürekli seni okuyorum doğurdun mu diye 😂ama normal doğumu bekliyorsun cevremdekiler hep 40 haftalıkken doğurdular 🌹