Eksiklerimiz var hala devam ediyorum almaya 🥰 sadece bebek hareketlerini az hissediyorum yorulunca hele hiç oynamıyor uyuyor galiba 🤭 ayaklarım da uyuşmalar başladı karıncalanma gibi aşağı doğru çok baskı yapıyor ilk sezeryan yerimde yanma kesi gibi değişik bir acı oluyo baya zorluyor beni 🤭