Sabah uyandığımdan beri sancım var belimden kasıklarıma vuruyordu simdide direk kasıklarımdan başlıyor belime doğru ve bir gidiyor bir geliyor bebek önde toplanıyor doktura gideceğim eşimi bekliyorum bunlar normalmi yalancı sancı olsa 5 saat oldu gecmedi halla bir gidiyor bir geliyor sancı sanki idrarım geliyor gidi tolete gidiyorum bişey yok