MomyAsli_ Kızlar selam erkek çocuğun ismini seçmek eşime kaldı öyle anlaşmıştık bu iki isim arasında fark bi R harfi mi yoksa isim analizleri de değişiyor mu bildiğiniz tanıdığınız aynı isimlerden yardımcı olur musunuz 😇
umena MomyAsli_ ben Alprslan daha havalı geliyor eşimin ismi Alparslan r yi özellikle vurgularım söylerken 🥰😂
Msydn6 MomyAsli_ bizde bu ismi düşünüyoruz koyarsak eğer Alparslan olur heralde ama bana yinede kaba geliyor ağır bi isim geliyor bilemedim kararsızım 2 oğlum daha var onlara başka uyan bulamadık 😏
MomyAsli_ Msydn6 Alpaslan kaba geliyor bana da eşim tutturdu. Alparslan daha güzel sanki ama isim davranışı etkiler mi nasıl olurlar bilemiyorum
Blossoomm Oğlumun ismi Alparslan bize anadolun kapılarını açan atamız 🥰 Alpaslan hoş değil sanki🤭 diğeri daha ail duruyor
MomyAsli_ umena çikolata yaptırdım isimli Alpaslan yazıyor hediyelik yaptırdım Alparslan yazıyor yavrumun R si bi var bi yok 😀😀😀
Merve1414 MomyAsli_ çok sakin ama yemek yemeyen çocuk 2 yaşında 3 yaşına Eylül’de girecek paylaşımcı güler yüzlü herkese yanaşır diğer oğlum gibi girdiği ortamlarda huysuzlanmaz yabancılık çeker ama diğer oğlum kadsr çekmez