niyetimkalpkirmamak gereksiz diyim size zaten şeker yüklemesinin amacı evet şekere bakıyorlar ama onu da 30 yaş üstü hamile kalan kadınlarda bakıyorlar benim yaşım 20 oldugu için gerek duymadım ailem de genetik sıkıntı yok tansiyon şeker gibi . Yaptırdım ama yarı da kesildi çıkarmak zorunda kaldım baygınlık geçirecektim yoksa