orkidemm_ bence öyle söyleme çok yalnış 3 yıl önce düşük yaptım ondan sonra da hamile kalamadım aşılma işe hamile kaldım 3 yıl aradan sonra ne eşimde ne bende herhangi bir sağlık problemi olmamasına rağmen, hep olucak oldu diyip pozitif enerji göndermen lazım ben çok inanıyorum böyle şeylere sende öyle yap eminim zararındansa faydasını göreceksin ❤️