Egaa44 ben 36 haftalık oldum 6 haftalıktan beridir mide bulantılarım ve kusmalarım var 25 haftaya kadar mide bulantı ilacı kullanıyordum artık yeter dedim bıraktım biraz rahatladım alışkanlık yapmıştı sanki ilaç ama tam anlamıyla hala bulantım geçmedi kusmalarım durdu evet ama hiç bir yemeği oturup iştahla yiyemiyorum kahvaltıyı bile azıcık yiyip kalkıyorum midem rahat değil eşime diyorum artık doğurup doya doya yemek yemek istiyorum 😂😂