Defnesuu Selammm kızlarr bir oğlum var ismi deniz aybar ikinci oğlum olcak kısmetse iki ay sonra kucağımda ismini göktuğ koymak istiyorum fikirlerinizi alabilirmiyim 🌸
Merivvv Defnesuu göktuğ son 2 yıldır asırı popıler ben herkeste olan ısımlerı cok sevmıyorum baska tercıhınz var mı
esindogantirak Defnesuu Göktuğ da güzel, Ayberk önerebilirim sana uyumlu olması için, kardeşimin ismidir :)