Denizz19 34. Haftamda nişanım geldi ☺️ 38+5 te suyum geldi sızıntı şeklindeydi gece saat 3 te uykudan uyandım ☺️ Yarım saat acaba durur mu diye baktım üzerimi değiştirdim filan Eşimi uyandırdım Saat 4 e kadar 3 defa üzerimi değiştirmek zorunda kaldım ☺️ Arabaya oturduğuma şükrettim resmen 😐 2 saat yol gittim hastaneye vardığımızda ebeler de nasıl sakin kaldığımı sormuşlardı ☺️ Ben sakin olmasam karda kışta Allah korusun eşim iyice panik yapardı arabayı yavaş kullan hemen doğum başlamaz diye diye sakin kalmasını sağladım eşimin😅 hastaneye gittiğimde açılmam filan yoktu saat 10 dan sonra açılma başladı ama az ilerliyordu 5 cm den sonrası çok hızlı gerçekleşti tam 12 saat sonrasında minik kızım kucagimdaydi 15.08 🥰👼🏻