bilgeeS
Bazen gün boyu hissedemediğin de olabilir korkma panik de yapma ki bebek de strese girmesin uyuyordur yada kendi pozisyonundan çok memnundur kıpırdamak istemiyordur bende 25 haftalık oldum bazen 2 gün bile hissetmediğimiz oluyor sonra halay geçercesine geri dönüyor 😂😂