Herkese selam güzel anneler sonunda bende doğurdum….izmir Çınarlı hastanesinde doğum yaptım doktorum Tahir özgüder di.2. Gebeğilim planlı sezeryan olmuştum.o kadar korku içinde beklemiştim ki bu süreci mis gibi harika bi süreç geçirdim sizlere de birazcık da olsa rahatlatmak için paylaşmak istedim tavsiyem kasmayın kendinizi herşey olucağona varıyor zaten.
13 Mayıs pazartesi günü sabah 07.00 de hastanede olmamız istendi hızlıca giriş işlemleri yapıldı ilk önce Nst ye bağlandım kısa süre sonra odamıza geçtik hemen bi bayan karşıladı hızlıca önlük verdi giydim 07.25 geçe beni almaya geldiler herşey o kadar hızlı ilerledi ki korkudan heyecandan tansiyonum düştü 07.35 de ameliyathanedeydim damar yolum açıldı epidural Katater takıldı biraz uyuşunca sonda takıldı hiçbişey anlamadım en acıyan şey damar yoluydu epidural 15/20 dk sonra etki ediyor dediler sürekli benimle konuştular ekip çok sıcak samimiydi rahatladım o anda tansiyonum düştü damar yolundan ilaç hava taktılar sonra kendime geldim bir daha kötü olmadım 08.00 de doktorum geldi biz sohbet ederken bir de ne göreyim bebeğim yukardan bana bakıyor 08.05 geçe ben daha bekliyoruz zannediyordum sonrasında telefonu vermiştim bolca her anı çektiler aşırı iyi ekip her anlamda 08.30 da odamdaydım.saat 14.00 gibi uyuşukluğum geçti ilk idrar ve yürüyüşe kaldırdılar o da çok zor değildi karnıma uyuşukken bastırdılar hiç anlamadım acı yok sonrasında herşey yavaştan kendiliğinden geldi bugün 3. Günümüz çok iyiyiz sütüm yeni gelmeye başladı bol bol yürüdüm bol su içtim ben kurtuldum çok harika geçti her anım herkesi Allah kurtarsın sağlıkla kavuştursun inşallah