Günaydın hanımlar 35+6 haftalık hamileyim gebelik şekerim var maalesef diyet yapıyorum yükleme yaptığımdan beri bi dönem sıkıntı yoktu ama son zamanlarda biraz dikkatsiz davrandım bebeğimin kilosu zaten bi tık ilerdeydi dün kontrolde doktor karın çevresi şekerden kaynaklı on gün ilerde dedi endokrin e görünmem lazım dedi bende korkmaya başladım bebeğimde herhangi sorun olur mu bu durum sağlık açısından bu konuyla ilgili herhangi bi bilginiz varsa yazrmısnz şu an tek korkum bebeğimi etkileyecek olması