Cey-cey Lovelovebaby ay bilmiyoeumda asilmkim varsa çevremde gördügüm duydugum allahım böyle bisey olamazzzz Oglum olursa asil koycam derdim vazgeçtim Gerçi buda kız benimde siz bilirsiniz yinede
betyy16 Lovelovebaby bu ara herkes asil koyuyor çocuğunuz büyüdüğünde yaşıtlarınin bir çoğuyla aynı ismi taşıyacak ama bence asil karan güzel olmuş
Cey-cey Lovelovebaby ay valla bi arastırın bence sanıeım isim agır mı geliyo bilmiyoeum ama yaramazlar malesef
Lovelovebaby betyy16 benim baya baya geniş çevremde hiç asil yok. Her isim öyle ama bir zaman sonra moda oluyor