Kızlar 33+4 bebegimi baya aşağıda hissediyorum normal mi ara ara belime kasıgıma birden bıçak saplanır gibi agrılar da giriyo mesela ayakta aşagıda bebek bacagıma birden bi agrı giriyo bıçak gibi ayakta kitlenip kalıyorum ama geçiyo hemen normal mi benim kız 40 haftayı doldurmayacak gibi