Kızlar sizde farkediyomusunuz bilmiyorum ama normalde adet olduğum tarih gelince o günler adet sancısı çekiyorum (16+5 )haftalık hamileyim her ayın 15 i 16 si adet tarihimdi bugün öyle bı karnim sancilaniyoki anlatamam sizlerde de oluyomu yada hamileyken nasıl başa cikiyosunuz bu sancilarla