sunashn50 çok geçmiş olsun 🙏 ben sadece üç saat ağrı çektim toplam.suyum akması doğum süreci desem 4 saat ilk saatimde 4 santim açılmam vardı ağrısız ağrılı biraz ebe Altan açılmayo kontrol etmeleri sondaj dedikleri bişey yaptılar onlar o kadr ağrı çektim ki sırt üstü nst bağlanmak sinirlenip ayaklaninca ağrıyı ayakta çekmek daha kolay gelmişti üç saat sonunda doğum oldu. Suni sancı saatlerce olmayan doğum için gerçekten sezeryan daha iyi o üç saatim insnilmaz işkence gibi geldi belki sancimi tek çeksem o ağrıyı çekmezdim ama sırt üstü uzanmak ebe kontrolü gerçekten berbattı suni sancı ile saatlerce bir gün boyunca doğurmauaj kişileri duyunca iyi sabirlari var diom çünkü ben olsam dayanmazdim uc saatlik doğumda bile anlık ölmek istedim. Haklısın valla o kadr ağrı çekmektense yani bir gün suni sancı ile sürüleceğijne sezeryan daha iyi