zumraninannesii Tugcetukez ayniyiz benim ki sezeryan olduğu için 37. Haftadan sonra gün verir bence senin ki normal mi sezeryan mi
Onatd Nur8948 aynı günleri sayıyoruz 🫶🏻 benim de son 27 gün inşallah hayırlısıyla alırız kucağımıza 🧿