beyhan3678 bence doktora gidin benim biraz sıkıntılı 2 saatte bı hissetmen lazım hareketi ağrın kanama su olursa beklemeden gel diyorlar adet olacakmisi gibi sızı şeklinde ağrım oluyodu gittim 2 gün kaldım hastanede kuvezde yer olsaydı doktor doğumu baslatiyordu 1 cm açıklık ve suyum azalmaya baslamisti