Yasmin444 Kızlar bugün hep vajınamda batma oluyor afedersiniz ama idrar yaptığım yerde çok hıssedıyorum sızce neden böyle oluyor yaşayan var mı lütfen kötü bırsey olmadığını soyleyın
nnurergun_1103 Yasmin444 enfeksiyonum olunca hep bu tarz ağrı yaşıyorum doktora görünün ihmal etmeyin
Elanur070717 Yasmin444 ay benim vardı 33 haftadan 35 haftaya kadar tam 2 hafta çektim kabus gibi cinsel ilişkiye girince geçiyordu
nnurergun_1103 Yasmin444 enfeksiyon tabiki de tedavi edilmediğinde bebeğe zarar veren bir şey mutlaka antibiyotik kullanın az sa bile doktor bol su icmenizi öneriyor genelde
Elanur070717 Yasmin444 hiç bir zararı yok doktorlar son haftalarda zaten öneriyorlar doğumu kolaylaştırıyor diye
Berfo İlla enfeksiyon diye algilayip paniğe girmeyin Dr dediği önemli kaç haftaliksin bilmiyorum 13 haftalığım bu haftaya kadar banada oldu haylada oluyor rahim büyüdüğü için