Değerli annelerim, bu haftada her güne ağlayacak bir şey buluyor gibiyim. Normalde de duygusallık mevcuttu ama şu zamanlarda bebeğimi de üzüyorum diye daha da canım sıkılıyor. Altında bir takım sebepler yatıyor ama sinirlerim de tetikleniyor olmalı. Sizlerin duygu durumu nasıl? Geçici bir süreçtir inşallah