Figen_Can Demir-01 Benimki de kız olacak inşallah 🤲 Zehra Nur koymayı düşünüyoruz şimdilik tabi sonradan fikrimiz değişmezse bana kalsa ben Hira Hifa Nisa vs koymak isterdim ama sadece benim koymamla olmuyor maalesef
iremd-1798 Demir-01 benim ilk kızımın ismi Eslem Duru. İkinciye kızım olacak Alya Vera koyacağım ☺️☺️❤️
gmzeatsvr Demir-01 bir kızım olursa adını Ahsen koymak istiyordum hep. Ama iki oğlum var koyamadım 😅 doğumuma 1 ay kaldı hala ismine karar vermedik. Erkeğe isim bulmak çok zor 😅
Denizzz1616 Dünya Ada benim küçüğümün ismi ikinciye hamileyim Mısra Mira olucak o da Allah’ın izniyle fikir olsun