Esra-135 Kızlar dün akşam yumurta akı kıvamında akintim oldu bir kaç gündür de karnım sis sanki karnimda karpuz taşıyorum gibi ağırlık var göğüs uçlarım koyu ve etrafı koyu halka reglim de 22 Mayıs . Sizce Hamilelik Olabilir Mi ?
lilyum_ Esra-135 olabilir canım. İstersen bi test yap. Erken dersen 2 3 gün sonra yap. Benim reglime 10 gün kala böyle olmuştu. Aşırı gaz vardı karnımda. 8 gün kala testte çıkmıştı. Kisiden kisiye degisiyor tabiki. Elinde imkanın varsa hem yumurtlama hemde gebelik testi yapmanı tabsiye ederim. İnsallah gebeliktir 🌸
Mzzz Yumurta akını genelde yumurtlama zamanı oluyor diyorlar ama ben bilmiyorum hiç öyle akıntım olmadı ne normal zamanda nede hamileliklerimde diğer dedikleriniz de olmadı ama olan vardır herkesin belirtisi başka şüpheleniyorsanız test yapın 🤗
Esra-135 Mzzz 7 gün önce de böyle bir akıntı oldu o zaman da bel ağrım rahmimde dolgunluk vs . Vardı bende o gün yumurtlama günüm olduğunu düşündüm ama dün neden böyle bir şey oldu bilmiyorum . Yarın sabah test yapsam çıkar mı bilmiyorum daha 7 gün var .
Mzzz Esra-135 yumurtlamadan 7 gün gectiyse çıkmaz en azından 10 gün geçmesi gerekir tekrar yumurtluyorda olabilirsin
zey-nep11 Bu bahsettiğin şey yumurtlama dönemindesin demek Adetine daha çok var o yüzden değerlendir geç yumurtlamış olabilirsin ilişki yaşa
Krdlnyldrm Benim adetime 1 hafta kala ilişki oldu ve 2 hafta oldu adetim olmadı göğüslerim acıyor ağrım oluyor arada belim ağrıyor arada test yaptım ama negatif