Nur166 Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim ve bu ayın 24 ünde eşim ve arkadaşlarımızla ufak bı tatile gidiyoruz hamile olduğumu bilmeden ayarlanmisti herşey nasip bu şekilde gitmek varmış uçakla gidicez acaba bı sıkıntı olurmu 2 aylık olarak denk geliyor hemen hemen ucagada binmedim daha öncesinde binen varmi
Ballilokuum Nur166 ben araliksiz 13 saat ve totalde 25 saat uctum hicbirsey olmadi doktorunda onay veriyosa skinti yok
gizemvatanseverbal Nur166 bende hamile olduğumu bilmeden umredeymişim uçak ve transferler 8-9 saat sürdü. Herhangi bir sorun yaşamadım.
Hatceninblog Nur166 ben 10 haftalıkken 12 saat gidiş 17 saat dönüş araba yolculuğu yaptım, aradan 1 hafta geçtikten sonra da 6’şar saat git gel yolculuk yaptım,doktorum saatte bir ayağa kalkıp yürümemi söyledi yoksa kasılmalar olur sürekli oturmaman gerekli dedi o şekilde yaptım ve bi sıkıntı olmadı uçak yolculuğunda bi sıkıntı olacağını sanmıyorum ama gittiğin yerde mutlaka dinlen de sürekli ayak üstü durma sonuçta ilk 3 ay içindesin, sen yine de bi danış doktoruna derim 🫶🏻
Ozlemkubra Nur166 bilmeden bilet almıştım hasta olcaktım olmadım test yaptım pozitif çıktı ve o gün uçağa bindim 3 hafta sonrada 7 haftalıkkende döndüm çok şükür bişey olmadı normalde önceki doğumumda hep düşük tehlikem vardı.
Sibel936 Ben 7 aylik hamileyim bu surecte belki 5-6 kere ucaga bindim ve hic bir sorun olmadi. Doktoruna danismadan hareket etme bence. Not: 28 haftadan itibaren ucus izni gerekli onuda doktorun veriyor
Nur166 Sibel936 doktor bı sıkıntı olmaz dedi bende korkmuyorumda eşim beni strese sokuyor bişey olucakmis gibi
Nur166 Ballilokuum oh massallah 😅 benim 1 saat 10 dakika falan doktor sıkıntı yok dedi inşallah bişi olmaz
Sibel936 Nur166 Yok yok icini ferah tut 🙏🏼 ben 4:00 saatlik ucuslar yaptim halende yapiyorum doktorun onay verdiyse sorun olmaz allahin izniyle 🙏🏼
Nur166 Hatceninblog çok teşekkür ederim söyledim doktorumla konuştuk bı sıkıntı yok dedi binebilirsin dedi ❤️
Nur166 Ozlemkubra massallah ❤️ benim bı risk yok şükür sadece 4 gün içinde 2 defa uçaga bincem onun için tereddüt ediyorum