Caglali bende aynııı durumdayım sıcak suya oturuyorum sürekli ,squat yapıyorum , pilates topundan hiç inmiyorum zaten. Kanala bile daha gitmemiş, benim sadece yürürken alt tarafımda ağrı var kolay yürüyemiyorum. pazartesiye kadar bişey olmazsa sezeryana alacak doktor. Sizi de alır daha gelmezse heralde