07sym07 geçenlerde 2 -3 gün boyunca aşırı yoruldum sonra 1 gün boyunca bebeğimi hiç hissetmedim elimi karnıma koyunca bile hareket ederdi normalde bende siz gibi dürttüm tatlı yedim duşa girdim benim bebeğimin en çok tepki verdiği şeyler bunlardı çünkü ona rağmen tepki vermedi hatta müzik falan açtım onada tepki verir sonra baya stres oldum sanki stres oldukça iyice hissetmemeye başladım gibi oldu ama diğer gün akşama doğru yemek yerken hareket etmeye başladı etmese hastaneye gidecektim ama tabi herkesin düşüncesi hisleri farklı siz içinizin rahat etmesi adına hastaneye gidin isterseniz