_Annemmm4 umrumdadegil 39. Haftadayım çok fena bir sertleşme var karnımda geçici bir şekilde olmuyo bu 2 gündür böyle
umrumdadegil _Annemmm4 normaldir sancıların başlamış artık doğumun yakın demektir kontrolün ne zaman bi nst çeker bakar doktor
Deletedmom_789 Kasılma bebeğin bi yerde toplanıp oranın hep top gibi şişmesi hemde sertleşmesi değilmi ayrıca sancıda giriyomuş öyle olunca
_Annemmm4 Deletedmom_789 evet öyle şuan karnımın üst kısmında sanki top gibi sertlik var ve geçmiyor uzanınca dinlenince falan 2 gündür böyle gece uzanınca daha çok oluyo
umrumdadegil _Annemmm4 doğum sancısı düzenli ve aralıkları azalarak devam eder yani sıklaşır kasılma sayardan takip et en iyisi çok düşerse aralıklar git hastaneye