_Annemmm4 Ben doğum yaklaştığı için böyle olduğunu düşünüyorum.. bir yandan bebeğime de üzülüyorum çünkü o da içeride ve artık yeri daralmış rahat hareket edemiyor ben nasıl sıkıntı yaşıyorsam o da sıkıntı yaşıyor, kendime ayrı bebeğime de ayrı üzülüyorum umarım sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi😢