Deletedmom2232 Kızlar sabahtan beri karnıma kramp giriyor ara ara kasığımda batıyor dayanılmayacak gibi değil ama korkuyorum normal mi sekizinci haftada :(
BurcuHamza Deletedmom2232 Allah kötü birsey yaşatmasın inşaAllah ama bence bi acile gidip baktir ağrılar oluyor o zamanlar ama icin rahatlar daha iyi olur
Medusa Deletedmom2232 büyüme sancısıdır hemen kötü düşünmeyin. Rahim hızla büyüyor bu dönemde benim de hafif kramplarım oluyordu sonra biraz geçti. Şimdi yine başladı 18. Hafta
Deletedmom2232 Gulxxx ay öyle şeyler okuyorumki kanama olmadanda kalbi durduğu oluyormuş felan çok endişeleniyorum normalmi böyle olması:(
Gulxxx Deletedmom2232 bende öyle birşeyler yaşayanlardanım geçen hafta kimyasal gebelik geçirdim Rabbim isterse Yaşar istemezse alır sen gönlünü ferah tut hayrı da şerri de Allah bilir
Deletedmom2232 Gulxxx allah yardımcın olsun canım ya çok geçmiş olsun bi tane düşüğüm oldu benimde bu aefer kalp atışını duyduk herşey normal dedi doktorum ama korkuyorum işte Rabbim yardımcımız olsun :(
DuyguK herkese merhaba bnde 3 aylık olacam Allahım izni ile gece bel agrım ve karnım patlayacak gibi oluyor acaba neden olabilir ki