Bnde çok kafam karışık şekilde çıktım o hasteneden esenler kadın doğum var,bi posts yazmıştım memnun kalmadık diye oradaki takibimi bitirdim ve çam sakıraya ilk defa pazartesi gittim,aynı şekilde ters konuşma tarzı hissettim ya arkadaşlar hamileyiz hamile kendimizi güvenle teslim edeceğimiz güvenli eller arıyoruz,ama olmuyor devlet hastanelerii gerçekten,ilk doğumu özelde yapmıştım,yine oraya gidicem inşallah,durumumuzu zorlicaz çünkü yapacak hiçbirşey kalmıyor geriye,en azından içim rahat doğum yapıcam hepimiz sağlıkla kucağınıza alalım inşallah