fatos41 ilaxidexi 36+6 olduk bgn benimde yok, ki oğlumda da gelmemişti sağmıştım öyle gelmişti emzirdikçe arttı 🙂
Sizdenbirii1 ilaxidexi doğumdan sonra gelir canım ama benim doğumdan sonra da biraz elektrikli pompayla kanalları açmıştık biz hemen gelmemişti
poyrazin_annesi28 ilaxidexi Hamileliğimde hiç sıvı falan gelmemişti bende de. Ama endişe etme. Bebeğin emdikçe gelicek zaten
Ahsennesli ilaxidexi benimde 28. Haftadan beri geliyor korkuyorum erken doğacak diye. Gelir bence emzirdikçe 💕 herkesten gelmezmiş zaten
Gamzeabay ilaxidexi şuan 32 haftalık hamileyim kendi kendine süt geliyor 2 gündür daha çnce de geliyordu aöa sıkınca şuan kendiliğinden akıyor korkmaya başladım birde tek göğüstem geliyor anlamadım gitti
ilaxidexi Gamzeabay bunu yaşayan çok gebe var o yüzden bana benden gelmemesi tuhaf geliyor 😅 yine de doktorunuza sorun isterseniz