Serapkayaa1234 canım hamile kalmak istiyorum, ama son birkaç aydır hamile kalamıyorum dedim. Ayrıca adetlerim de düzensizdi. Sürekli 40 gün veya 50 gün sonra oluyorum, bu süreç birkaç ay tekrar etti. Ama hamile değildim. Üstelik gebelik testim de nefatifti. En son yine geç adet oldum test yaptım negatif çıktı. Biraz fazla uykum geliyordu o haftalarda ve de sabahları midem bulanıyordu ama kusmuyordum. Bir de aşırı yorgun hissediyordum kendimi. İşte Sonra sağlık ocağına gittim kan testimde 10 haftalık hamilesin dediler. Öyle öğrendim. Normal bir test yaptı. Kan testi gibisinden rahim testi yaptı yumurtalıklarımda sorun var mı diye. Sonra folik asidi yazdı, 3 ay boyunca kullan hamile kalırsın kalmazsan gel eşine de test yaparız dedi, ve 3 ay dolmadan hamile kaldım. ☺️