@“Sevgi7878” ismin modasından ziyade maneviyatına önem veriyorum, Hz. Hatice’nin ahlakıyla ahlaklansın, ahirette benim kızıma ismini taşımasının hürmetine şefaatçi olsun diye.. Bizler böyle büyüdük, isim koymak anne babanın çocuk üzerindeki haklarından, kıyamet gününde evladımın liya mia pia isimleriyle değil de Hanım Sahabilerin en güzelinin ismiyle çağırılmasını dilerim, dünyalık değil yani😉 ha yanına da “anlayışlı, kavrayışlı, zeki” manasında Zeren ismini ekledim umarım ismiyle müsemma olur minik kızım💖