Merhabalaar. Sizlerden tavsiye istiyorum kızlar. Ben şimdi 26 haftalık gebeyim ve kilom var. Kilolu hamile kaldım zaten ve şu an 8 kilo almış durumdayım. Bebeğimde 1 kg. Bugün doktora gittim. Bu doktora ilk kez gittim çünkü yaşadığım yerdekiler tansiyon ve kilo olunca bakmak istemiyorlar. Neyse bugün ki doktor gayet iyiydi ama bana dedi ki artık senin kilo alma şansın yok. 8 kilo alman gerekti zaten almışsın. 1 kilosu bebekte zaten dedi. yani artık kilo almaman gerekiyor dedi. Gebelik diyeti uyguluyordum ben full düzenli uyamadım çünkü hep hasta oluyorum. Grip öksürük bşr türlü geçmiyor. Şimdi ben diyet yapsam kilo verir miyim yani 6 aylık gebeyken. Şunu yap ben yaptım verdim falan diyeniniz var mı acaba neler yaptınız kilolu hamilelik geçirenler.