Merhaba güzel anneler ve anne olma adaylarım bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de 6 ayda sağ böbrekte büyüme olduğunu öğrendim stent takılacak dediler ama çok şükür takılmadı doktor takibindeydim sürekli doğumdan sonra üroloji doktoruna hiç gitmedim şuan 16+2 haftalık olmama rağmen sağda 26 ml büyüme var kaç doktora gittiysem stent takılacak dedi ağrım çok oluyor çevrede yada yakınlarda takan var mı yardımcı olur musunuz